NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

3/01/14

SALAM TAHUN BARU DAN SELAMAT MENJAWAB EXAM

Masih belum terlambat artikel kali ini aku ucpakan Selamat Tahun baru buat semua . Tahun 2013 telah meninggalkan kita menuju ke tahun 2014 yang kita seolah - olah kita hampir kepada penghujung .Pengalaman selama tahun 2013 akan dijadikan kenangan yang tak dapat dilupakan . Berat rasa hati untuk meninggalkan tahun 2013 yang penuh suka dan duka aku sebgai seorang pelajar . Banyak perkara yang aku pelajarai sepanjang tahun ini dan banyak juga kenangan yang mendewasakan aku . Aku mengharapkan tahun 2014 akan mendatang adalah tahun yang akan mengubah diri ini menjadai lebih baik  . Namun apa yang perlu diingatkan azam yang perlulah di gengam erat sehingga selamanya . Tidak terlambat juga untuk ucapkan selamat menjawab peperiksaan final exam untuk semester kali ini . Kalu perasaan malas nak study memang sentiasa menghantui aku . Esok baru nak exam barulah malam ni nak study .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes